Digitaal loket beschikbaar

Gepubliceerd op 10 september 2015

Vanaf nu kunt u via het digitaal loket met DigiD aanvragen en meldingen indienen bij het waterschap. Het loket is het centrale punt om digitaal zaken te regelen met uw waterschap.

Via het loket kunt u alle digitale formulieren vinden. Als u DigiD gebruikt worden uw adresgegevens automatisch ingevuld. De formulieren hoeft u niet langer uit te printen; u kunt ze direct digitaal indienen.

Het digitaal loket laat ook zien welke aanvragen en meldingen u via het loket heeft ingediend, hoe de afhandeling hiervan vordert, en welke contactgegevens van u bij het waterschap bekend zijn. U kunt wijziging van uw emailadres of telefoonnummer eenvoudig doorgeven.

Het digitaal loket geeft invulling aan de visie op e-dienstverlening die het waterschapsbestuur in februari heeft vastgesteld. Het loket is een uitbreiding van de dienstverlening; uw waterschap blijft natuurlijk ook gewoon telefonisch, per post en via onze medewerkers bereikbaar.

Voor vragen over waterschapsbelasting kunt u terecht bij de BghU.


Directe link naar het loket

Website BghU

Hier vindt u de link naar de website van de BghU, Belastingsamenwerking gemeenten & hoogheemraadschap Utrecht