Gepubliceerd op 11 juli 2024

2023 was een bijzonder waterschapsjaar. Op 15 maart ging Nederland naar de stembus voor de waterschaps- en provinciale verkiezingen. Na de uitslag mochten we veel nieuwe bestuursleden én drie nieuwe fracties in het algemeen bestuur verwelkomen. Er volgde een ambitieus coalitieakkoord ‘Waterverbinding: In vertrouwen kan veel’.

Afgelopen jaar is hard gewerkt aan de realisatie van visies, plannen en nieuwe ideeën uit het coalitieakkoord. We zijn trots op wat we allemaal in 2023 hebben bereikt.

Jaaroverzicht 2023

In ons ‘Jaaroverzicht 2023’ vertellen we meer over ons waterschapswerk en laten we een aantal mooie resultaten zien. Je leest en ziet wat we doen en het afgelopen jaar hebben gedaan op de thema’s Waterveiligheid, Robuust & gezond watersysteem en Zuiver afvalwater.

Ook blikken we terug op onze bestuurlijke en maatschappelijke ambities in 2023 en kijken we naar ons werk voor de toekomst: duurzaamheid, innovatie en klimaatadaptatie. Dit alles aan de hand van korte toelichtingen, beeld en interviews.

Veel kijk- en leesplezier!

Jaaroverzicht 2023

Benieuwd wat het waterschap doet en heeft gedaan in 2023?

Bestuursverslag 2023

Benieuwd naar meer? Het bestuursverslag verschijnt eind juli op de pagina ‘Beleidscyclus’ op onze website.